söndag 23 mars 2014

Czon Vårsalongen 2014 - Uppdaterad


Czon at Osteebad Kunsthalle/Tyskland
Uppdaterad text !
Sista chansen att se mina verk på svensk mark är nu på Hallands konstmuseum (23mars till 18maj-2014), detta gäller fram tills feb 2015 då jag har min nästa svenska utställning om Vampyrer & demoner som dränerat mig (Ni som känner mig vet har jag träffat på många av de mest blodtörstigaste av de) Det var livat i Sthlm idag!

Kommer under 2014 forstätta arbeta med så nära som ingen får gå och satsa på gerilla konst och gatukonst samt utställningar för Tyskland.

Finns just nu utställd även på Ostseebad Kunsthalle i Kuhlungsborn (Tyskland) samt som en av våra Underground Girl numera finns på Teufelsberg i Berlin.

Så från & med idag, söndagen den 23mars :
kom förbi Hallands Konstmuseum på Tollsgatan i Halmstad, Utställningen pågår tills 18maj

Vernissaget på Hallands Konstmuseum var lyckat, fruktansvärt många besökare så att det t.o.m blev kö.
Det gillar vi väldigt mycket!

Bilden längst upp är från Vernissaget så ja,
vi fanns på plats ;)


Inga kommentarer: