tisdag 5 april 2016

Czon goes Fashion aka. Urban myths vs fashion.

Precis igen hemkommen från Berlin som numera känns som en del av mig själv.
Ny tillfällig studio under bearbetning men troligen stannar jag bara Augusti ut i Sverige ?

Har precis påbörjat vårt första modereportage, givetvis blir det i min stil, Urban myt möter mode.
Fick flera bra kläder från bla ; Calvin Klein (CK), Kenzo, WOS med deras underbara fjäderkrage Veroschka som vi använde som storyns röda tråd, Atelier torino, Ganni samt mer kläder från Soda, Scali och Asterängs.

Som huvudmodell använde vi Sandra Penzo som jag personligen ville ha till denna roll.
Övriga modeller: Mickey Jensen och Oscar Lazo.
Makeup artist var : Julia Zidar och assist Evelina Billqvist. Bilar från Undergrounds bilpark.
Bla. vår egna Renault L4 Laban med stora soltaket.

Kommer en större uppdatering med fler bilder och kanske video snart,
Tips: Passa på att besöka Hallands Konstmuseum där jag nu ställer ut eller Galleri Tres Hombres

Inga kommentarer: