söndag 4 februari 2018

Förföljd genom Europa, av dokumentär films team ???

Hmmmmmm.
Onekligen udda. Har blivit kontaktad av ett filmteam ett flertal gånger via mail / FBInsta utan att jag lämnat några intressanta eller för den delen tydbara svar.
Fick igår även veta att de besökt mina häxvänner i Triora i Italienska alperna,
detta några dagar efter jag lämnat den platsen för denna gången..

Kom på att de kanske hittar var jag ibland finns tack vare min Atlas Obscura karta,
den visar några få av alla de platser jag besökt och några som jag är på väg till.
Kan bli intressant detta. Undrar för mig själv vilket produktionsbolag som ligger bakom då det kostar att ha ett filmteam flängandes runt random i Europa...

Lägger in lite udda destinationstips för dem att söka mig på;)
Börjar med Sibirien....
*Kan bli intressant och roligt detta !

1 kommentar:

Marjatta sa...

Oooooops 🙄
Berätta mer om du kan!