torsdag 27 februari 2014

Czon - Ostsee kunsthalle - der Mauer

För er som har vägarna förbi tyska rivieran, missa inte min utställning på Östersjöns Konsthall (Kuhlunngsborn konstuseum). där jag visar en del verk från min tyska period 2013-2014.
Vernissage den 7:e mars, jag kommer finnas på plats. Den pågår tills den 23mars.

Bilden ovan är en som jag gjort i lite "haschflicken"-stil för att inte bli bortplockad av blogger, facebook och instagram som har så hårde regler angånde nakenhet.
Just denna är bara tryckt i en affish-upplaga för utställningen.
Den är tagen med en italiensk nakenmodell bosatt i Berlin vid Mauerparken där resterna av Berlinmuren står. Om ni tittar noga ser ni mer i bilden...
der Mauer - the memory remains... Tolka den hur ni vill...

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är konstnär och häxkonstnär, detta är precis vad jag letat efter kontakta mig.